برای بهبود عملکرد کلیوی و جلوگیری از دیالیز چه می توانم انجام
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بهبود عملکرد کلیوی و جلوگیری از دیالیز چه می توانم انجام

چه می توانم انجام به منظور بهبود عملکرد من کلیه و اجتناب از DiálisisSoy یک بیمار از نارسایی کلیه و عملکرد کلیه من تنها 20 درصد، دکتر به من توصیه به دیالیز، اما من هر چیزی را. می تواند به شما می گویند چه می توانم انجام به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، اگر بیمار می تواند عملکرد کلیه در برخی از نمرات بهبود شما را به شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. آنچه بیمار می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را؟

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی می کند، شاید می توانید چیزی برای بهبود عملکرد کلیه انجام دهید، اما ممکن است به کلیه از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری کاهش عملکرد کلیه. به عنوان بیمار به بیماری کلیوی، شما باید یک رژیم غذایی به عنوان در حالی که مصرف درمان است.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند بیماری را درمان کند، شما باید یک درمان مناسب را پیدا و به موقع.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

بالا هفت درمان در طب سنتی گیاه چینی و بر اساس هر یک دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر است که می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه.

بالا هفت درمان ذکر شده در بالا اشاره به درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.

از آنجا که بیماران مختلف داشته شرایط مختلف برای دکتر مسئول درمان های مختلف برای بیمار در طی درمان.

اگر می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر از درمان و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: